شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین تعداد صفحات: 14 نویسندگان: علی اصغر طهرانی پور- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی سیستم های اطلاعاتی دانشگاه آزاد علی آباد حسین یده خانی- عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول چکیده مقاله: رشد و توسعه استفاده از اینترنت و خدمات الکترونیکی در صنعت بانکداری دنیا و به ویژه در کشور ما اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. این امر موجب شده تا رقابت تنگاتنگ ...