عنوان مقاله: ارزیابی عملکرد بنگاه اقتصادی خرد شرح مختصر : در این پژوهش با بررسی بر روی عملکرد یک بنگاه ( سوپر مارکت ) واقع در شهرستان زاهدان با محاسبه خالص سود کالایی که از روش نمونه گیری گزینشی انتخاب شده اند مشخص شد که موقعیت مکانی فروشگاه باعث شده تا عموم مشتریان فروشگاه را افراد محلی تشکیل میدهند. به علت عدم برنامه ریزی پیش از تاسیس بنگاه برای بازاریابی مناسب درآمد فروشگاه پایین ارزیابی میشود که این نشانگر رابطه مستقیم بازاریابی و میزان فروش بنگاه بوده. با توجه به داد ...