فرمت فایل : Word تعداد صفحات : 115 صفحه فهرست : معرفی محصول - محصولات جایگزین و مکمل - روندتقاضا - تنوع محصول - سطح رضایت مشتریان - سطح تبلیغات - وضعیت فنی - بخش بندی بازار- شناخت مصرف کننده داخلی -عوامل موثر بر تقاضای بخشهای مختلف - شناخت جامعۀ مصرف کننده خارجی - تجزیه و تحلیل تقاضا- محاسبۀ حجم فعلی بازار (تقاضا) و محاسبۀ آن برای سالهای آینده - پیشبینی تقاضای خانوادههای تازه تشکیل شده - پیشبینی تقاضای خانوادههایی که بعد از طلاق مجددا تشکیل میگردند - میزان تقا ...