عنوان پایان نامه :بررسی میزان اثر بخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانش آموزان دختر متوسطه شهر تهران قالب بندی : PDF شرح مختصر : مدرسه نهادی اجتماعی است و نمایانگر فرهنگی است که به کودک طرز فکر و جهان بینی خاصی را منتقل می کند. در جوامع صنعتی کودکان بین پنج تا هفت سالگی مدرسه را آغاز می کنند. مدرسه نظام اجتماعی کوچکی است که کودکان در آن قواعد اخلاقی، عرف اجتماعی، نگرشها و شیو ههای برقراری ارتباط با دیگران و نیز مهارتهای تحصیلی را می آموزند . متأسفانه مهارتهای ...