مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

تحقیق-بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله،صورت می گیرد.بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی،ترکیب جمعیتی،نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود.در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از:محصول،توزیع،قیمت و ترویج یا گسترش محصول(سیاستهای تشویقی).برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.