فرمت فایل: WORD قابل ویرایش تعدادصفحات:20 پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر عوامل آموزشی بر افت تحصیلی دانش آموزان سال اول متوسطه پسران از دیدگاه دبیران و دانش آموزان در سال تحصیلی 88- 89، با جامعه آماری 2175 دانش آموز و 86 نفر دبیر که به روش توصیفی- پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه ای با پایایی 87/0 آلفای کرونباخ بر روی 261 نفر شامل (175 نفر دانش آموز مردودی و 86 نفر دبیر) که به روش تصادفی ساده انتخاب شده بودند، انجام گردید. عوامل آموزشی شامل روش تدریس، روش ارزشیاب ...