93 صفحه گاهی اوقات نارضایتی مشتری به علت مشکلی که در خودرو او بوجود آمده نیست بلکه در وهله اول برخورد مناسب و ارائه خدمات خوب مدنظر است. حتی اغلب یک برخورد مناسب، رضایت مشتری را از قبل بیشتر خواهد کرد . لذا در بسیاری از کشورهای جهان از این فرصت بهره می برند . به معنای دیگر مراجعه مشتری را غنیمت شمرده و با ارائه خدمات بیش از انتظار، مشتری را مشعوف می کنند و تهدید تبدیل به فرصت می شود. لذا در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان شرکت سایپا ،کتاب تعمیر و نگهداری مجموعه سی ...