
دانلود مقاله فارسی رشته مدیریت با عنوان:عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی از سوی مشتری TMBA چکیده:با وجود اینکه موبایل به عنوان ابزاری کارآمد و اثربخش به شمار میرود، توجه نسبتاً کمی به عوامل مؤثر و مشخصکننده سطح پذیرش فناوری موبایل بخصوص بازاریابی موبایلی توسط مشتریان در شرکتها گردیده است. بنابراین درک بهتر عوامل مؤثر بر تصمیمات فردی بر پذیرش یا رد این فناوری یک ضرورت محسوب می شود. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بازاریابی موبایلی از سوی مشتری (مطالعه موردی مش ...