بررسی تاثیر متغیرهای محیطی سازمانی مدیریتی بر توسعه تجارت الکترونیک در شرکت های تولیدی لوله و اتصالات استان اصفهان چکیده در این تحقیق پرسش اساسی این است که چه عواملی در توسعه تجارت الکترونیک شرکت های تولیدی لوله و اتصالات نقش دارد؟ با توجه به بررسی میانی نظری و ادبیات تحقیق و براساس مدل مفهومی پژوهش سه دسته از متغیرها شناسایی شدند که بر توسعه تجارت الکترونیک اثرگذارند. این ها عبارتند از: عوامل محیطی، عوامل سازمانی، و ویژگیهای مدیریت. بر این اساس فرضیات تحقیق بصورت زیر شکل گرفتند: 1 &nd ...