مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

ظهور مفهوم مدیریت ارتباط(CRM)

امروزه سازمان ها در دوران اقتصاد مشتری مدار فعالیت می کنند که در این دوران، مشتری حاکم واقعی بازار است و این رویکرد نتیجه ظرفیت مازاد تولید است. بنابراین سازمان ها باید بیاموزند که چگونه از تمرکز بر تولید محصول به سمت تمرکز بر مالکیت مشتریان حرکت کنند. آن ها باید مشتریان را به عنوان یک دارایی مالی در نظر بگیرند که مانند هر دارایی دیگری نیاز به مدیریت و رساندن آن به بالاترین میزان بازدهی را دارد. سازمان ها علاوه بر تدوین استراتژی هایی برای جذب مشتریان جدید درصدد برآمده اند تا مشتریان کنونی را نیز ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.