مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

مارک فایل 2

مرجع دانلود انواع فایلهای دانشجویی و تحقیقات دانش آموزی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی 33اسلاید عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه — پیامهای اطلاعاتی: — مطلع کردن در مورد محصول جدید — آخرین تغییرات — کاربرد جدید — تغییر قیمت — تصحیح سوء تفاهمات — کاهش نگرانی — پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود — تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد — اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.