تحقیق اول در مورد عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی 33اسلاید عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه پیامهای اطلاعاتی: مطلع کردن در مورد محصول جدید آخرین تغییرات کاربرد جدید تغییر قیمت تصحیح سوء تفاهمات کاهش نگرانی پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازه ...